Bir End sorumlusu ile görüşün 0216 574 15 33
Başlayın Giriş Blog
Madde 9. Sözleşmenin Sonlanması, İptal ve İade - End POS Yeni nesil satış noktaları

Madde 9. Sözleşmenin Sonlanması, İptal ve İade

Madde 9. Sözleşmenin Sonlanması, İptal ve İade

9.1 Kullanıcı bu sözleşmede belirtilen şartları ihlal ederse, (“Şirket”) , kullanıcıya sağlanan servisleri önceden haber vermeden sonlandırabilir ve sözleşmeyi tek taraflı olarak fesih edebilir. Bu durumda, kullanıcının önceden ödediği ücretlerin iadesi gerçekleştirilmez.

9.2 Yeni başlatılan veya süresi dolan servislerle ilgili ücretlerin kullanıcı tarafından ödenmemesi durumunda, (“Şirket”) , servisleri ve sözleşmeyi sonlandırabilir. Bu durumda, kullanıcının önceden ödediği ücretlerin iadesi gerçekleştirilmez.

9.3 Kullanıcı dilediği anda, 5 işgünü önceden faks, posta ve/veya e-posta yolu ile haber vererek sözleşmeyi sonlandırabilir. Bu durumda kullanıcının önceden ödediği ücretlerin iadesi gerçekleştirilmez. Ancak kullanıcı sözleşme sonuna kadar ödemeyi taahhüt ettiği ve henüz ödemediği ücretleri ödemek durumundadır.

9.4. İade Garantisi (“Şirket”) hizmet kalitesine güveniyor ve müşterilerini memnun edebileceğine inanıyor. Bunun göstergesi olarak yeni servis alan kullanıcılarına sebep göstermeksizin satın alma tarihinden itibaren 7 gün koşulsuz tam ücret iade garantisi vermektedir. (“Şirket”) iade işleminin kesinleşmesini müteakip, 15 işgününde kullanıcısına iade tutarını ödemektedir. (“Şirket”) , bu garantiden faydalanan kullanıcılarına, yeni servis satışı yapmama hakkını saklı tutar.

9.5. (“Şirket”) Servis Kullanım Sözleşmesine aykırı davranışlardan dolayı servisleri sonlandırılan kullanıcılar iade garantisinden faydalanamaz.